Matkustuksenhallinta

Personec Travel on matkustuksenhallintajärjestelmä, joka toimii matkustuksenhallinnan sähköisten prosessien tukena.

Perustoimintoja ovat koti- ja ulkomaan matkojen päivärahalaskenta, kilometrikorvausten laskenta sekä kulutilitysten tekeminen ja hyväksyntä. Näiden toimintojen lisäksi sovellus voidaan yhdistää liittymillä organisaation muihin järjestelmiin, esimerkiksi kirjanpitoon, palkanlaskentaan, henkilöstöhallintoon sekä pankkimaksatusjärjestelmiin.

Keskeinen sisältö

  • Koti- ja ulkomaan matkojen päivärahalaskenta
  • Kilometrikorvausten laskenta
  • Kulutilitysten tekeminen
  • Tositteiden sähköinen hyväksyntä
  • Vakioliittymät matkatoimistoihin ja luottokorttijärjestelmiin

Hyödyt

  • Sähköistää, tehostaa, nopeuttaa ja automatisoi matkahallinnon kokonaisprosessin suunnittelusta arkistoon
  • Jatkuvasti kehittyvä sovellus, uusimpaan teknologiaan perustuvia ratkaisuja
  • Mahdollisuus hajautettuun tai keskitettyyn malliin
  • Informatiivinen käyttöliittymä, ohjaa matkustajia tositteiden teossa
  • Matkustuksen kokonaiskustannukset seurattavissa ja raportoitavissa helposti
  • Integroitavissa organisaation muihin järjestelmiin: kirjanpitoon, palkanlaskentaan, henkilöstöhallintoon sekä pankkimaksatusjärjestelmiin