Aditro HR-Vakio


 

Palveluvalikoimastamme voit koota organisaatiollesi sopivan kokonaisuuden. Palvelun käyttöönotto on helppoa ja sisältö on räätälöitävissä tarpeidesi mukaisesti. Palveluun kuuluu valmiiksi määritelty palvelutaso sekä laadunvarmistusmenettely. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. 

Rekrytoinnin hallinta
Sinä määrittelet tehtävän vaatimukset, haastattelet hakijat ja teet strategiset rekrytointipäätökset. Me huolehdimme ilmoituksista ja hakijoiden esikarsinnasta, tarkistamme referenssit ja hoidamme muutkin rekrytointiin liittyvät operatiiviset tehtävät virheettä. Aikaa säästyy ja yrityksesi vahvistaa positiivista mielikuvaa työnantajana.

Koulutuksen hallinta
Sinä päätät, ketä koulutetaan ja miten. Me etsimme sopivat koulutuskokonaisuudet ja kouluttajat sekä hoidamme koulutuksien järjestämiseen liittyvät tehtävät suunnittelusta jälkiraportointiin. Henkilöstön koulutus vastaa tarpeitasi ja organisaatio pääsee kehittymään haluttuun suuntaan.

Työsuhteen elinkaaren hallinta
Kerro meille, mitä milloinkin tapahtuu yrityksesi henkilöstövahvuudessa. Me hoidamme uusiin työntekijöihin liittyvät paperityöt, sopimukset, työsuhteen aikaiset tapahtumapäivitykset sekä lähtevien työntekijöiden hallinnoinnin. Kaikilla asianosaisilla on ajantasainen tieto yrityksen henkilöstövahvuudesta.

HR henkilöstökäsikirja ja lakisääteiset suunnitelmat
Sinä annat kuvauksen yrityksesi toimintamalleista, me kokoamme lakisääteiset dokumentit ja henkilöstökäsikirjan. Ylläpidämme ja päivitämme informaatiota ja varmistamme päätösten pohjaksi aina ajankohtaiset lait ja säädökset. Säästät aikaa ja yritykselläsi on aina käytössä ajantasainen ohjeistus henkilöstöasioihin liittyen.

HR Helpdesk
Sinä esität meille kysymyksiä liittyen rekrytointiin, työsuhteeseen ja koulutuksiin. Me tarjoamme vastaukset henkilöstön ja esimiesten kysymyksiin silloin, kun he niitä tarvitsevat.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!
Puh. (vaihde): 020 717 7000
Myynti: 020 717 7111 tai myynti@aditro.fi

Palvelun sisältö:

  • Rekrytoinnin hallinta
  • Koulutuksen hallinta
  • Työsuhteen  elinkaaren hallinta
  • Henkilöstökäsikirja ja lakisääteiset suunnitelmat
  • HR Help Desk

Hyödyt:

  • Mahdollisuus keskittyä ydinliiketoimintaan
  • Mahdollisuus tarjota organisaation tarpeita vastaavat HR-palvelut
  • Kustannusten ennustettavuus ja joustavuus
  • Tarvittava osaaminen aina käytettävissä
  • Toiminnan jatkuva kehittäminen
  • Vakioidun palvelun helppo ja riskitön käyttöönotto